Plugincim.com

www.plugincim.com yardımlaşma ve sohbet platformu

Işık muhafızı vandal ve Yağmacı phontem

bundan sonra mdl ismi şöyle olucak örnek v_rif_ak47_skinyzereaittircalmayacalışıyorsamorospucocuyum1 gibi ve skinin üstüne reklam koyucam hayır blenderdan değil öyle kaldırırlar skinin ana texture koyucam !!
Mecliste masaya çıkıp kavga etmeleri bile daha anlamlı gelmeye başladı.
Modeller çalınır. Çalınan model bile çalınır isim değiştirmen birşey ifade etmiyor textureye bassanda 3d yazsanda rahatlıkla silinir texture silmek blender kullanmayı bilmeyen bir kişi için daha kolaydır.
 
2 modelin çalındı kanka alt üstü git 2 tane daha yap onları sakla ne abarttın
 
hayırdır birader darbe filanmı yapıcan 15 temmuz özellikle. yoksa feto filanmı için yapıyosun bu arkadaş ülkeyi bölmeye çalışıyor ben burda durmam.
Lan sen 15 Temmuz gibi önemli bir günde paylaşım yapılmasını engelledin. Yoksa sen mi Fetöcüsün? Sizi bu ülkeden kazıyacağız.
Ezan Dinmez, Bayrak İnmez, Şehitler Ölmez, Vatan Bölünmez!
 
hayırdır birader darbe filanmı yapıcan 15 temmuz özellikle. yoksa feto filanmı için yapıyosun bu arkadaş ülkeyi bölmeye çalışıyor ben burda durmam.
KESPUSA BU KİMİN ACABA HMM KİM YAPTI ben PEKİ SENDE VARMI YADA Bİ SERVERDE YOK YANİ ŞU ANLAMA GELİYOR ---- ---- BEKLİYCEKSİN 15 TEMMUZU BEYLER YEMİN EDERİM ATTGIM AN BENİM MODELLER DİYE PAYLAŞICAK ADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQ
 

Ekli dosyalar

  • kespusa sike sike 15 temmuzu bekliyceksiniz.PNG
    kespusa sike sike 15 temmuzu bekliyceksiniz.PNG
    163.2 KB · Görüntüleme: 7
KESPUSA BU KİMİN ACABA HMM KİM YAPTI ben PEKİ SENDE VARMI YADA Bİ SERVERDE YOK YANİ ŞU ANLAMA GELİYOR ---- ---- BEKLİYCEKSİN 15 TEMMUZU BEYLER YEMİN EDERİM ATTGIM AN BENİM MODELLER DİYE PAYLAŞICAK ADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQADWQAEDQEQSDEASDWQEJGEQSEDQSEWQSAEWQSESAEQWEWQEQWEDWQASDEQSEQSEQSEQ
Yzeer abi az da bıçak modeli deagle modeli paylaşsana
 
Sen bıçak yapmayı, koruma kaldırmayı öğrenene kadar cs2 gelir hiç uğraşma
 

Users who are viewing this konu

Üst